Duits

Meest gestelde vragen

Bij Super-Paraplu kunt u Paraplu's bestellen: 24uur per dag en 7 dagen per week. U kiest een of meerdere artikelen welke u wilt kopen en doet deze vervolgens in uw winkelmandje. Wanneer u klaar bent met shoppen, kiest u voor de optie "bestellen" en volgt u het gehele proces om de bestelling en betaling af te ronden. Het gebeurt geregeld dat consumenten vragen hebben over dit proces, veel gestelde vragen zijn bijvoorbeeld:  

 

Wat zijn de verzendkosten? Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland €4,95 per bestelling. Deze zijn gratis wanneer u boven de  €30,- besteld. Voor een verzending naar België betaald u €5,95. Deze zijn gratis wanneer u boven de  €50,- besteld. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen per bestelling.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Zodra uw bestelling geplaatst is gaan wij zo snel mogelijk voor u aan het werk. Uw bestelde product wordt in onze grote loods gezocht en verpakt. Wij makken een verzendbon aan en brengen deze zo snel mogelijk naar het postkantoor. Voor pakketten die in Nederland bezorgd dienen te worden, in 90% van de gestuurde pakketten, worden deze de volgende werkdag geleverd. Anders komen ze een dag later. Voor België moet u er 2 minimaal 2 werkdagen op wachten.

 

Hoe wordt mijn bestelling geleverd? Uw bestelling wordt thuisbezorgd door PostNL. Bent u niet in de gelegenheid de bestelling aan te nemen, dan wordt uw pakket een tweede keer aangeboden. Daarna wordt u verzocht om uw bestelling af te halen bij uw postkantoor.

 

Ik heb net een BESTELLING geplaatst, kan ik nog iets toevoegen? Nee, het is niet mogelijk iets toe te voegen aan een bestelling die u al hebt verstuurd. Indien u toch nog iets wilt toevoegen kunt u het beste even contact met ons opnemen via de mail: customer@superplu.nl of telefonisch:+31 (0)228-543936 Kan ik mijn bestelling annuleren? Ja, als u ons direct belt of mailt, kunnen wij de bestelling nog annuleren. Wanneer het pakket eenmaal naar u onderweg is, niet meer. Indien u het pakket wilt terugsturen geldt de procedure zoals deze beschreven staat in ons voorwaarden: Onze garanties - Retourneren

 

Hoe weet ik dat mijn bestelling via Super-Paraplu goed is ontvangen? Als u via Super-paraplu een bestelling hebt geplaatst, dan ontvangt u direct een ontvangstbevestiging in uw emailbox. Is dat niet het geval, controleert u dan of uw emailadres klopt. Wanneer u dan nog geen email ontvangt kunt u contact op nemen met ons: +31 (0)228-543936.

 

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?  Super-Paraplu wil dat u tevreden bent. Mocht u niet thuis zijn, dan wordt de bestelling een tweede maal aangeboden. Mocht u ook dan niet thuis zijn, dan bevindt zich in uw brievenbus het adres van het dichtstbijzijnde postkantoor waar u uw pakketje op kunt halen.  

 

Ik ga met vakantie. Kan mijn bestelling ook later worden afgeleverd? Bij het opgeven van uw bestelling kunt u aangeven wanneer u deze zou willen ontvangen. Dit kunt u doen door een notitie te plaatsen bij de bestelling. U kunt er ook voor kiezen een ander leveradres aan te geven, zodat het pakket alsnog aangeboden kan worden. Leveringen zijn echter alleen mogelijk in Nederland en Belgie. 

 

Ik ben niet vaak thuis. Kan mijn bestelling ook ergens anders worden afgeleverd? Als u niet vaak thuis bent kunt u uw bestelling op een ander adres laten afleveren. Als u uw gegevens invoert kunt u hiervoor klikken op: 'Kies ander afleveradres'.

 

Op welke manier kan ik bij Superplu betalen?  Bij Super-Paraplu kunt u vooraf betalen via Ideal voor Nederlandse klanten of met creditcard via paypal en Mistercash voor de Belgische klanten, of via een overschrijving. 

 

Ik wil met creditcard betalen, maar er wordt een "card verificatie code" gevraagd. Wat is dat? Een card verificatie code of cvc is een 3-cijferige code. Die code vindt u aan de achterkant van uw creditcardpasje waar u uw handtekening plaatst. U kunt deze cvc probleemloos invoeren.

 

Wat is Ideal? Via Ideal kunt u veilig uw online aankopen betalen. Dit gebeurt op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u wilt betalen, klikt u op de Ideal-link. U wordt direct doorgelinkt naar het inlogscherm van uw eigen bank. Daar betaalt u op de vertrouwde manier.

 

Welke banken zijn aangesloten bij Ideal? Banken die zijn aangesloten bij Ideal zijn: ABN AMRO/Fortis/SNS/Rabobank/ASN Bank/Friesland Bank/.

 

Kan ik een artikel ruilen? Ja, u kunt altijd een artikel ruilen. Bijvoorbeeld in een andere kleur of omdat u toch niet helemaal tevreden bent. Bij Super-Paraplu kunt u de bestelling tot 14 dagen retourneren. Let wel op dat kosten die gemaakt worden voor het retourneren van een product voor uw rekening zijn.

 

Ik ben niet tevreden en wil mijn pakket retourneren. Hoe doe ik dat? Over het algemeen zijn klanten die via onze site producten bestellen zeer tevreden over de levering en kwaliteit van het product. Het kan echter altijd voorkomen dat u zich vergist heeft bij de aankoop van een product of dat u niet tevreden bent over het verloop van de bestelling. Zoals in onze Algemene Voorwaarden vermeldt heeft u het recht het product of de bestelling binnen 14 dagen retour te sturen. Het product dient compleet, onbeschadigd en in originele en onbeschadigde verpakking te zitten. Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor deze retourregeling in aanmerking.

 

De kosten en het risico van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Indien u een artikel wilt retourneren, neem altijd eerst even contact met ons op.

 

Ik heb een defect product ontvangen, en nu? Super-Paraplu gaat zorgvuldig met uw bestelling om. Toch kan er wel eens iets mis gaan. Controleer daarom altijd of de artikelen die u hebt ontvangen in goede staat zijn. Mocht u onverhoopt een product hebben ontvangen dat direct bij ontvangst defect is of u heeft het vermoeden dat het defect is, neem dan direct contact op met onze klantenservice. U dient dit binnen 7 dagen bij ons te melden.

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen, en nu? Indien u onverhoopt een product ontvangt dat niet door u besteld is, gelden dezelfde zaken als beschreven bij een defect product. Neem direct bij constatering contact op met de klantenservice.

Hoe zorgvuldig Super-Paraplu ook te werk gaat, er kan wel eens iets mis gaan. Controleer altijd of het artikel die u hebt ontvangen dezelfde is die u hebt besteld. Hebt u per ongeluk een ander artikel ontvangen? Neem dan even contact op met ons, via telefoon: +31 (0) 22854 3936 of per mail: customer@superplu.nl

 

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb? Ondanks de constante zorg en aandacht die Super-Paraplu aan haar producten en klanten besteedt, is het mogelijk dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval stuurt u een email met vermelding van uw ordernummer naar customer@superplu.nl. Uw klacht zal zo snel mogelijk worden beantwoord. Uiterlijk binnen 14 dagen.

 

Ik moet allerlei persoonsgegevens invullen. Waarom? Uw persoonsgegevens zijn noodzakelijk voor een goede uitvoering en levering van de bestelling en de communicatie met u als koper. Superplu zal uw gegevens nooit bewust aan derden doorgeven, verkopen of verhuren of op een andere manier kenbaar maken.

 

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens? Die blijven bij VOF Super Plu. VOF Super Plu zal uw gegevens nooit aan derden doorgeven, verkopen of verhuren of op een andere manier kenbaar maken.

 

Het aanbod is ruim. Hoe kan ik op een makkelijke manier op jullie site zoeken Op onze website staat rechts bovenin de optie 'Zoeken'. Hier kunt u één of meerdere woorden invullen om in ons assortiment te zoeken. Bijvoorbeeld 'damesparaplu of 'recht'. Wanneer u een van deze termen invult, zorgt onze zoekmachine ervoor dat u alleen de desbetreffende producten krijgt aangeboden waar u naar zoekt.

 

Copyright 2011-2019 | VOF Super Plu | Alle rechten voorbehouden 

Gratis verzenden
vanaf 30,-*
Veilig betalen
Vandaag bestellen is
vandaag verzonden
Vraag/advies?
chat / mail of bel