Duits

FAQ - Veelgestelde vragen

FAQ - Veel gestelde vragen

 

Bij Super-Paraplu kunt u paraplu's bestellen: 24uur per dag en 7 dagen per week. U kiest een of meerdere artikelen die u wilt kopen en doet deze vervolgens in uw winkelmandje. Wanneer u klaar bent met shoppen, kiest u voor de optie "bestellen" en volgt u het gehele proces om de bestelling en betaling af te ronden. Het gebeurt geregeld dat consumenten vragen hebben over dit proces of gewoon vragen hebben in het algemeen, veel gestelde vragen die wij ontvangen zijn bijvoorbeeld:  

 

Wat zijn de verzendkosten bij Super-paraplu? 

De verzendkosten die wij u berekenen zijn €4,95 per bestelling. Voor bestellingen met een totaal aankoopbedrag boven €50,- zijn de verzendkosten GRATIS. Dit zijn vaste bedragen ongeacht het aantal artikelen per bestelling.

De verzendkosten die wij u berekenen zijn €6,95 per bestelling. Voor bestellingen met een totaal aankoopbedrag boven €50,- zijn de verzendkosten GRATIS. Dit zijn vaste bedragen ongeacht het aantal artikelen per bestelling.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling bij Super-paraplu? 

Zodra uw bestelling geplaatst is gaan wij voor u aan het werk. Uw bestelling wordt door ons klaar gezocht en netjes verpakt voor verzending en wij brengen de bestelling dagelijks (op werkdagen) naar het PostNL Postkantoor in Venhuizen. Wij maken daarvoor een verzendbon aan en u ontvangt dan tevens een e-mail met een Track & trace nummer zodat u uw zending ook zelf kunt volgen. Ongeveer 90% van de pakketten die in Nederland en/of Belgie bezorgd dienen te worden zijn de volgende werkdag al geleverd. Als dit niet gebeurt dan is die levering een (of twee) dag(en) later; dit hangt dan van uw lokale bezorgdienst af.

 

Verzend Super-paraplu ook naar het buitenland?

Jazeker, wij kunnen uw bestelling ook verzenden naar het buitenland. Wanneer u het door u bestelde product naar Belgie wilt laten versturen dan kunt u in de webshop van Super-paraplu het verzendadres aanpassen zodat het pakket richting Belgie verstuurd zal worden. Wanneer u het door u bestelde product naar Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland of ander Duitstalig land wilt laten bezorgen dan kunt u het beste via onze Duitse weshop uw bestelling plaatsen. Voor het versturen naar nadere landen kunt u het beste even contact met ons opnemen via de email: info@super-paraplu.nl of telefonisch (+31 228 54 3936).

 

Hoe wordt mijn bestelling bij Super-paraplu geleverd?

Uw bestelling wordt thuisbezorgd door PostNL. Bent u op de bezorgdag niet in de gelegenheid uw pakket aan te nemen, dan wordt uw pakket later een tweede keer aangeboden. Bent u dan wederom niet in de gelegenheid het pakket aan te nemen dan wordt u verzocht om uw bestelling af te halen bij uw postkantoor. U krijgt hier altijd een bericht over van PostNL in uw brievenbus.

 

Ik heb net een bestelling geplaatst bij Super-paraplu, kan ik nog iets toevoegen?

Nee, het is niet mogelijk iets toe te voegen aan een bestelling die u geheel heeft afgerond. Indien u toch nog iets wilt toevoegen dan kunt u het beste even contact met ons opnemen via de mail: info@super-paraplu.nl of telefonisch (+31 228 54 3936).

 

Kan ik mijn bestelling bij Super-paraplu nog annuleren?

Jazeker, dit is altijd mogelijk. Als de bestelling nog niet is afgegeven aan PostNL dan kunnen wij uw bestelling nog annuleren en krijgt u uw aankoopbedrag gewoon terug. U kunt ons direct emailen (info@super-paraplu.nlof even bellen (+31 228 54 3936) dan kunnen wij de bestelling nog annuleren. Wanneer het pakket eenmaal naar u onderweg is (afgeleverd bij PostNL), dan lukt annuleren niet meer. Indien u het pakket wilt terugsturen geldt de procedure zoals deze beschreven staat in ons voorwaarden: Retourneren.

 

Hoe weet ik dat mijn bestelling via Super-Paraplu goed is ontvangen?

Als u via Super-paraplu een bestelling heeft geplaatst, dan ontvangt u direct een ontvangstbevestiging van ons per email. Is dit niet het geval, controleert u dan of uw emailadres klopt of wellicht onze email in uw SPAM-box zit (dit gebeurd geregeld). Wanneer u dan nog geen email ontvangen heeft dan kunt u contact op nemen met ons: info@super-paraplu.nl / +31 (0)228-543936.

 

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?  

Bent u op de bezorgdag niet in de gelegenheid uw pakket aan te nemen, dan wordt uw pakket later een tweede keer aangeboden. Bent u dan wederom niet in de gelegenheid het pakket aan te nemen dan wordt u verzocht om uw bestelling af te halen bij uw postkantoor. U krijgt hier altijd een bericht over van PostNL in uw brievenbus.  

 

Ik ga met vakantie, kan mijn bestelling ook later worden afgeleverd?

Bij het opgeven van uw bestelling kunt u aangeven wanneer u deze zou willen ontvangen. Dit kunt u doen door een notitie te plaatsen bij de bestelling. U kunt er ook voor kiezen een ander leveradres aan te geven, zodat het pakket daar aangeboden kan worden. Leveringen op een alternatief adres zijn echter alleen mogelijk in Nederland en Belgie tegen de daarvoor geldende bezorgkosten

 

Ik ben niet vaak thuis. Kan mijn bestelling ook ergens anders worden afgeleverd?

Als u niet vaak thuis bent kunt u uw bestelling op een ander adres laten afleveren. Als u uw gegevens invoert kunt u hiervoor klikken op: 'Kies ander afleveradres'. Leveringen op een alternatief adres zijn echter alleen mogelijk in Nederland en Belgie tegen de daarvoor geldende bezorgkosten

 

Op welke manier kan ik bij Super-paraplu betalen? 

Super-paraplu maakt gebruik van een SSL-certificaat zodat de uitwisseling van betaalgegevens altijd veilig gebeurd. Bij Super-Paraplu kunt u op diverse manieren betalen: via Ideal voor Nederlandse klanten, met creditcard, via paypal, Klarna om achteraf te betalen maar ook Mistercash voor de Belgische klanten, of gewoon via een 'ouderwetse' overschrijving. U vind de uitleg over SSL-certificaat en de diverse betaalmogelijkheden van onze webshop op deze pagina: Veilig betalen bij Super-paraplu.

 

Ik wil met creditcard betalen, maar er wordt een "card verificatie code" gevraagd. Wat is dat?

Een card verificatie code of cvc is een 3-cijferige code. Die code vindt u aan de achterkant van uw creditcardpasje waar u uw handtekening plaatst. U kunt deze cvc probleemloos invoeren.

 

Wat is Ideal?

Via Ideal kunt u veilig uw online aankopen betalen. Dit gebeurt op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u wilt betalen, klikt u op de Ideal-link. U wordt direct doorgelinkt naar het inlogscherm van uw eigen bank. Daar betaalt u op de vertrouwde manier. 

 

Kan ik een artikel omruilen bij Super-paraplu?

Jazeker, u kunt altijd een artikel omruilen bij Super-parpalu. In onze webshop kunt u alle gegevens vinden die bij de diverse paraplu's van toepassing zijn, toch komt het wel eens voor dat u uw product wilt omruilen voor een andere kleur of omdat u toch niet helemaal tevreden bent met de grote van de ontvangen paraplu. Neemt u dan aub even contact op met ons om dit te bespreken: info@super-paraplu.nl / +31 (0)228-543936. Let er wel op dat kosten die gemaakt worden voor het retourneren en opnieuw opsturen van de paraplu(s) oor uw eigen rekening zijn.

 

Ik ben niet tevreden en wil mijn pakket retourneren. Hoe doe ik dat?

Over het algemeen zijn klanten die via onze webshop producten bestellen zeer tevreden over de levering en kwaliteit van de producten. Het kan echter altijd voorkomen dat u zich vergist heeft bij de aankoop van een product. Zoals in onze Algemene Voorwaarden vermeldt heeft u het recht het product of de bestelling binnen 14 dagen retour te sturen. Het product dient compleet, onbeschadigd en in originele en onbeschadigde verpakking te zitten. Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor deze retourregeling in aanmerking.

 

Zijn de kosten en het risico van de retourzending voor rekening van de klant? 

Indien u een artikel wilt retourneren dan zijn de kosten hiervoor voor uw eigen rekening. In onze webshop kunt u duidelijk alle gegevens vinden die bij de diverse paraplu's van toepassing zijn (productbeschrijvingen, foto's e.d.), wanneer u toch uw aankoop na ontvangst wilt terugsturen dan zijn de kosten voor uw eigen rekening. Neemt u altijd eerst even contact met ons op voor het retourzenden van uw pakket; dan weten wij dat wij deze retour krijgen en kunnen dan na ontvangst uw product controleren en uw snel uw aankoopbedrag terugstorten.  

 

Ik heb een defect product ontvangen, wat moet ik nu doen? 

Super-Paraplu gaat zorgvuldig met uw bestelling om, toch kan er wel eens iets mis gaan. Controleert u daarom altijd of de artikelen die u hebt ontvangen in goede staat zijn. Mocht u onverhoopt een product hebben ontvangen dat direct bij ontvangst defect is of u heeft het vermoeden dat het defect is, neem dan a.u.b. direct contact op met ons op (info@super-paraplu.nl). U dient dit binnen 7 dagen na ontvangs bij ons te melden. VOF Super Plu zelf en tevens geen enkele paraplu fabrikant vergoeden schade aan producten welke door externe omstandigheden (b.v. wind schade) of slijtage door gebruik veroorzaakt zijn, de enige uitzondering hierop is het merk Blunt: de Storm paraplu's van Blunt hebben wereldwijd altijd 2 jaar garantie.

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat moet ik nu doen? 

Indien u onverhoopt een product ontvangt dat niet door u besteld is dan vragen wij u direct contact op met ons op te nemen via onze contactgegevens

  

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb over Super-paraplu?

Ondanks de constante zorg en aandacht die Super-Paraplu aan haar producten en klanten besteedt, is het mogelijk dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval stuurt u een email met uw klacht met vermelding van uw ordernummer naar info@super-paraplu.nl. Uw klacht zal zo snel mogelijk in behandeling genomen worden. Uiterlijk binnen 14 dagen zult u van ons hierover een bericht ontvangen.

 

Waarom moet ik mijn persoonsgegevens invullen?

Uw persoonsgegevens zijn noodzakelijk voor een goede bezorging van de bestelling en de communicatie met u als koper. Super-paraplu zal uw gegevens nooit bewust aan derden doorgeven, verkopen of verhuren of op een andere manier kenbaar maken. Tevens maakt Super-paraplu gebruik van een SSL-certifikaat: hierdoor is de uitwisseling van gegevens altijd veilig.

 

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Die blijven bij VOF Super Plu. VOF Super Plu (Super-paraplu) zal uw gegevens nooit aan derden doorgeven, verkopen of verhuren of op een andere manier kenbaar maken.

 

Het aanbod is ruim. Hoe kan ik op een makkelijke manier op jullie site zoeken

Op onze website staat rechts bovenin de optie 'Zoeken'. Hier kunt u één of meerdere woorden invullen om in ons assortiment te zoeken. Bijvoorbeeld 'damesparaplu of 'recht'. Wanneer u een van deze termen invult, zorgt onze zoekmachine ervoor dat u alleen de desbetreffende producten krijgt aangeboden waar u naar zoekt.

 

Waarom stinkt deze nieuwe doorzichtige paraplu naar plastic? 

Er is een zeer kleine kans dat de aan u geleverde paraplu een sterke geur heeft; dit komt met name wel eens voor bij paraplu's met PVC-schermdoek (de doorzichtige paraplu's). Tijdens het productieproces kunnen er geuren aan het product blijven hangen. In de meeste gevallen zijn deze geueren vrij snel verdwenen; wij raden u aan om deze paraplu's dan enkele dagen in een goed geventileerde ruimte uit te klappen en/of meerdere keren in de regen 'gewoon' te gebruiken.

 

Waar kan ik de algemene voorwaarden van Super-paraplu vinden?

Hier kunt u onze algemene voorwaarden terug vinden: https://www.super-paraplu.nl/algemene-voorwaarden

 

Copyright 2011-2021 | VOF Super Plu | Alle rechten voorbehouden 

Gratis verzenden
vanaf 50,- *
Veilig betalen met
Zorgvuldig
bezorgd door
Hulp nodig?
mail of bel