SuperPlu wordt beoordeeld 9.0 van 10 gebaseerd op 100 onafhankelijke beoordelingen via Kiyoh

Waarom voor Super-Paraplu kiezen?

Klantenservice


VEILIG ONLINE BETALEN

 

Onze site maakt gebruik van een ssl-certificaat, die ervoor zorgt dat al uw gegevens extra beschermt zijn. Dit is het hoogste beveiligingsniveau wat een website kan hebben.

Klik op het onderstaande logo om dit te verifieren: 


SSL Certificat


Super-Paraplu.nl biedt u de volgende veilige betalingsmogelijkheden aan:

 

 

  •  iDEAL (alleen voor Nederland): de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

 

  • Bancontact/MisterCash: (alleen voor Belgie): de meest gebruikte betaalmethode voor Belgie. Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren.

 

  • Paypal (alleen voor de Belgische klanten): dit is een internetrekening die u koppelt aan uw Credit Card of bankrekening, waarmee u al uw online aankopen kunt betalen. PayPal is een veilige manier om online te betalen. Gerenommeerde tools voor fraudebescherming en de mogelijkheid te betalen zonder uw financiële informatie door te geven, verlagen de risico's. Voor informatie over PayPal zie www.paypal.com

 

  • Overschrijving (voor Nederland en Belgie): een overschrijving vooraf. U dient het totale bedrag van u bestelling, met vermelding van uw ordernummer, over te maken op de rekening van SuperPlu. De bestelling wordt verzonden wanneer de betaling binnen is. Dit kan afhankelijk van uw bank 1 a 2 werkdagen duren. U ontvangt altijd bericht wanneer uw bestelling wordt samengesteld. Bestellingen worden automatisch geannuleerd als uw betaling niet is ontvangen binnen dertig kalenderdagen nadat de bestelling is geplaatst.

Dit zijn onze bankgegevens:

IBAN = NL61 RABO 0159 9376 98
BIC  = RABONL2U

 

VERZENDKOSTEN

 

Verzendkosten voor Nederland: €4,95 per bestelling. Indien u een bestelling plaatst boven €30,- zijn de verzendkosten GRATIS voor Nederland.

Verzendkosten voor Belgie: €5,95 per bestelling. Indien u een bestelling plaatst boven €50,- zijn de verzendkosten GRATIS voor Belgie.

Dit zijn vaste bedragen ongeacht het aantal artikelen per bestelling.

 

VERZENDEN

 

Voor 15.00 uur besteld, morgen in huis*

*Wij versturen uw bestelling met PostNL. Indien uw bestelling voor 15.00 uur bij ons binnen is (bestellingen welke met iDEAL, Paypal of Mistercash betaald zijn) proberen wij deze nog dezelfde dag te verzenden. Bestellingen geplaatst na 15.00 uur worden de volgende werkdag verzonden. Hoewel PostNL ons belooft dat zendingen de dag na verzending zullen worden afgeleverd (m.u.v. zondag en maandag) kan het in bepaalde gevallen voorkomen dat de zending een dag later bezorgd wordt door PostNL.  Bij bestellingen met betalingen d.m.v. bankoverschrijving moet u rekening houden met 1 a 2 werdagen voordat de betaling is verwerkt door de bank (dit is per bank verschillend). Na verwerking van uw betaling door de bank zullen wij uw bestelling dezelfde dag nog proberen te versturen. 

 

Voor Nederland:

Uw bestelling wordt bezorgd door Post.NL. U ontvangt van ons een track and trace nummer zodat u op de site van PostNL het verzendtraject van uw pakket kan volgen.

Is er niemand thuis? Geen probleem, dan wordt uw bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden (niet op zon- en feestdagen). Mocht  er dan nog niemand aanwezig zijn, dan vindt u een briefje in uw brievenbus. Hiermee kunt u op het aangegeven Post-kantoor uw pakketje ophalen. PostNL behoudt zich het recht van burenlevering voor. Mocht dit niet gewenst zijn, geeft u dit dan aan bij het opmerkingen veld bij uw naam- en adresgegevens!

 

Voor België:

De bestellingen worden bezorgd door PostNL pakketservice Buitenland. U krijgt van ons een track and trace nummer zodat u op de site van PostNL  het verzendtraject van uw pakket kan volgen.

 

RETOURNEREN

 

Om diverse redenen kan het voorkomen dat u een bestelling wilt retourneren of ruilen. Veel voorkomende oorzaken:

1. U heeft zich vergist of bent niet tevreden
2. Er is een defect of verkeerd product geleverd

 

1. U heeft zicht vergist of bent niet tevreden:

Over het algemeen zijn klanten die via onze site producten bestellen zeer tevreden over de levering en kwaliteit van het product. Het kan echter altijd voorkomen dat u zich vergist heeft bij de aankoop van een product of dat u niet tevreden bent over het verloop van de bestelling. Zoals in onze Algemene Voorwaarden vermeldt heeft u het recht het product of de bestelling binnen 14 dagen retour te sturen. Het product dient compleet, onbeschadigd en in originele en onbeschadigde verpakking te zitten. Producten of producktverpakkingen die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor deze retourregeling in aanmerking.

De kosten en het risico van de retourzending zijn voor rekening van de klant. 

Indien u een artikel wilt retourneren, neem altijd eerst even contact met ons op.

 

2. Er is een defect of verkeerd product geleverd

Een defect productSUPERPLU gaat zorgvuldig met uw bestelling om. Toch kan er wel eens iets mis gaan. Controleer daarom altijd of de artikelen die u hebt ontvangen in goede staat zijn. Mocht u onverhoopt een product hebben ontvangen dat direct bij ontvangst defect is of u heeft het vermoeden dat het defect is, neem dan direct contact op met onze klantenservice. U dient dit binnen 7 dagen bij ons te melden. Wij en geen enkele paraplu fabrikant vergoeden schade aan producten welke door externe omstandigheden (b.v. wind schade) of slijtage door gebruik veroorzaakt zijn.

Verkeerd product: Indien u onverhoopt een product ontvangt dat niet door u besteld is, gelden dezelfde zaken als beschreven bij een defect product. Neem direct bij constatering contact op met ons.

 

CONTACTGEGEVENS

 

Uw mening en ideeën zijn belangrijk voor ons. Deze kunnen ons helpen om het onlinewinkelen bij Superplu.nl nog prettiger te maken. Daarom stellen wij het op prijs wanneer u contact met ons opneemt voor opmerkingen of vragen over bestellingen of leveringen. Maar natuurlijk ook als u tegen problemen aanloopt. We horen graag van u!

Bedrijfs- en  contactgegevens:

SUPERPLU
De Zeeridder 10
NL-1606 DG Venhuizen
 
Telefoon: (+31) 0228-543936
 E-mail: customer@superplu.nl
 
Kvk Nr: 51711214
BTW Nr: NL850137998B01