SuperPlu wordt beoordeeld 9.0 van 10 gebaseerd op 100 onafhankelijke beoordelingen via Kiyoh

Account aanmaken niet nodig

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
Als u dit wilt, kunt u een aacount aanmaken om een bestelling te plaatsen. Dit is niet verplicht omdat u ook als "gast" kunt afrekenen.

Ik wil een account aanmaken, maar krijg de melding dat mijn emailadres niet bekend is?
Deze melding ziet u als u een nieuwe klant bent en wij uw emailadres nog niet kennen.

Ik wil een account aanmaken, maar mijn wachtwoord correspondeert niet met het emailadres?
Let goed op dat u geen typefouten maakt in het wachtwoord. Wanneer u de melding blijft houden, dan moet u via Superplu een nieuw wachtwoord aanvragen, door op 'wachtwoord vergeten' te klikken. U ontvangt dan automatisch een nieuw wachtwoord in uw emailbox.

 

Bestellen

Bestellen. Hoe doe ik dat?
Bij Superplu kunt u meteen bestellen 24uur per dag en 7 dagen per week. U maakt eerst een nieuw account aan. Daarna kunt u in het profiel uw gegevens invullen. Zodra u bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen. U kiest het artikel welke u wilt kopen en legt deze vervolgens in uw winkelmandje. Wanneer u klaar bent met shoppen, kiest u voor de optie "bestellen". Uw bestelling is pas definitief als u op "Ik bevestig mijn bestelling" klikt.

Wat zijn de verzendkosten?

Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland €4,95 per bestelling. Deze zijn gratis wanneer u boven de  €30,- besteld.

Voor een verzending naar België betaald u €5,95. Deze zijn gratis wanneer u boven de  €50,- besteld.

Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen per bestelling.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Zodra uw bestelling geplaatst is gaan wij zo snel mogelijk voor u aan het werk. Uw bestelde product wordt in onze grote loods gezocht en verpakt. Wij makken een verzendbon aan en brengen deze zo snel mogelijk naar het postkantoor. Voor pakketten die in Nederland bezorgd dienen te worden, in 90% van de gestuurde pakketten, worden deze de volgende werkdag geleverd. Anders komen ze een dag later. Voor België moet u er 2 minimaal 2 werkdagen op wachten.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt thuisbezorgd door PostNL. Bent u niet in de gelegenheid de bestelling aan te nemen, dan wordt uw pakket een tweede keer aangeboden. Daarna wordt u verzocht om uw bestelling af te halen bij uw postkantoor.

Ik heb net een BESTELLING geplaatst, kan ik nog iets toevoegen?
Nee, het is niet mogelijk iets toe te voegen aan een bestelling die u al hebt verstuurd. Indien u toch nog iets wilt toevoegen kunt u het beste even contact met ons opnemen via de mail: customer@superplu.nl of telefonisch:+31 (0)228-543936

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, als u ons direct belt of mailt, kunnen wij de bestelling nog annuleren. Wanneer het pakket eenmaal naar u onderweg is, niet meer.

Indien u het pakket wilt terugsturen geldt de procedure zoals deze beschreven staat in ons voorwaarden: zie retouren


Hoe weet ik dat mijn bestelling via SUPERPLU goed is ontvangen?
Als u via SUPERPLU een bestelling hebt geplaatst, dan ontvangt u direct een ontvangstbevestiging in uw emailbox. Is dat niet het geval, controleert u dan of uw emailadres klopt. Wanneer u dan nog geen email ontvangt kunt u contact op nemen met ons: +31 (0)228-543936

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben? 
Superplu wil dat u tevreden bent. Mocht u niet thuis zijn, dan wordt de bestelling een tweede maal aangeboden. Mocht u ook dan niet thuis zijn, dan bevindt zich in uw brievenbus het adres van het dichtstbijzijnde postkantoor waar u uw pakketje op kunt halen.  

Ik ga met vakantie. Kan mijn bestelling ook later worden afgeleverd?
Bij het opgeven van uw bestelling kunt u aangeven wanneer u deze zou willen ontvangen. Dit kunt u doen door een notitie te plaatsen bij de bestelling. U kunt er ook voor kiezen een ander leveradres aan te geven, zodat het pakket alsnog aangeboden kan worden. Leveringen zijn echter alleen mogelijk in Nederland en Belgie. 

Ik ben niet vaak thuis. Kan mijn bestelling ook ergens anders worden afgeleverd?
Als u niet vaak thuis bent kunt u uw bestelling op een ander adres laten afleveren. Als u uw gegevens invoert kunt u hiervoor klikken op: 'Kies ander afleveradres'.

 

Betalen

Op welke manier kan ik bij Superplu betalen? 
Bij Superplu kunt u vooraf betalen via Ideal voor Nederlandse klanten of met creditcard via paypal en Mistercash voor de Belgische klanten, of via een overschrijving. 

Ik wil met creditcard betalen, maar er wordt een "card verificatie code" gevraagd. Wat is dat?
Een card verificatie code of cvc is een 3-cijferige code. Die code vindt u aan de achterkant van uw creditcardpasje waar u uw handtekening plaatst. U kunt deze cvc probleemloos invoeren.

Wat is Ideal?
Via Ideal kunt u veilig uw online aankopen betalen. Dit gebeurt op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u wilt betalen, klikt u op de Ideal-link. U wordt direct doorgelinkt naar het inlogscherm van uw eigen bank. Daar betaalt u op de vertrouwde manier.

Welke banken zijn aangesloten bij Ideal?
Banken die zijn aangesloten bij Ideal zijn: ABN AMRO/Fortis/SNS/Rabobank/ASN Bank/Friesland Bank/.

 

Ruilen of retourneren

Kan ik een artikel ruilen?
Ja, u kunt altijd een artikel ruilen. Bijvoorbeeld in een andere kleur of omdat u toch niet helemaal tevreden bent. Bij Superplu kunt u de bestelling tot 7 dagen retourneren.

Let wel op dat kosten die gemaakt worden voor het retourneren van een product voor u zijn.

Ik ben niet tevreden en wil mijn pakket retourneren. Hoe doe ik dat?
Over het algemeen zijn klanten die via onze site producten bestellen zeer tevreden over de levering en kwaliteit van het product. Het kan echter altijd voorkomen dat u zich vergist heeft bij de aankoop van een product of dat u niet tevreden bent over het verloop van de bestelling. Zoals in onze Algemene Voorwaarden vermeldt heeft u het recht het product of de bestelling binnen 7 dagen retour te sturen. Het product dient compleet, onbeschadigd en in originele en onbeschadigde verpakking te zitten. Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor deze retourregeling in aanmerking.

De kosten en het risico van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Indien u een artikel wilt retourneren, neem altijd eerst even contact met ons op.

 

Ik heb een defect product ontvangen, en nu?

Superplu gaat zorgvuldig met uw bestelling om. Toch kan er wel eens iets mis gaan. Controleer daarom altijd of de artikelen die u hebt ontvangen in goede staat zijn. Mocht u onverhoopt een product hebben ontvangen dat direct bij ontvangst defect is of u heeft het vermoeden dat het defect is, neem dan direct contact op met onze klantenservice. U dient dit binnen 7 dagen bij ons te melden.

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen, en nu?

Indien u onverhoopt een product ontvangt dat niet door u besteld is, gelden dezelfde zaken als beschreven bij een defect product. Neem direct bij constatering contact op met de klantenservice.

Hoe zorgvuldig Superplu ook te werk gaat, er kan wel eens iets mis gaan. Controleer altijd of het artikel die u hebt ontvangen dezelfde is die u hebt besteld. Hebt u per ongeluk een ander artikel ontvangen? Neem dan even contact op met ons, via telefoon: +31 (0) 22854 3936 of per mail: customer@superplu.nl

 

Klachten

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?
Ondanks de constante zorg en aandacht die Superplu aan haar producten en klanten besteedt, is het mogelijk dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval stuurt u een email met vermelding van uw ordernummer naar customer@superplu.nl. Uw klacht zal zo snel mogelijk worden beantwoord. Uiterlijk binnen 14 dagen.

 

Persoonlijke gegevens en bescherming

Ik moet allerlei persoonsgegevens invullen. Waarom?
Uw persoonsgegevens zijn noodzakelijk voor een goede uitvoering van de bestelling en de communicatie met u als koper. Superplu zal uw gegevens nooit aan derden doorgeven, verkopen of verhuren of op een andere manier kenbaar maken.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?
Die blijven bij Superplu. Superplu zal uw gegevens nooit aan derden doorgeven, verkopen of verhuren of op een andere manier kenbaar maken.

Mijn emailadres is veranderd, kan ik dat alsnog in jullie bestand veranderen?
Ja. U logt op de vertrouwde manier in (oude emailadres en wachtwoord) in op uw account. Als u ingelogd bent kiest u voor de optie "Klantgegevens wijzigen". Hier kunt u uw emailadres wijzigen. 

Ik weet mijn wachtwoord niet meer, wat nu?
Wachtwoord kwijt? Niets aan de hand. Als u op "Mijn account" of "Nieuw account" klikt, kunt u met de optie "Wachtwoord vergeten? Klik hier" uw emailadres verzenden. Superplu zorgt voor de rest.

Ik heb een ander emailadres én ik ben mijn wachtwoord kwijt.
Wanneer u uw wachtwoord niet meer weet en wanneer uw oude emailadres niet meer in gebruik is, neemt u contact met ons opvia de e-mail: customer@superplu.nl of telefonisch: +31 (0)228-543936.

Ik woon op een ander adres. Hoe geef ik dat door?
U logt in op uw account. Als u ingelogd bent kiest u voor de optie "Klantgegevens wijzigen". Hier kunt u uw adresgegevens wijzigen.

 

Productinformatie

Heeft Superplu ook een winkel waar ik naartoe kan? 
Nee. Superplu is een echte webwinkel.

Het aanbod is ruim. Hoe kan ik op een makkelijke manier op jullie site zoeken
Op onze website staat rechts bovenin de optie 'Zoeken'. Hier kunt u één of meerdere woorden invullen om in ons assortiment te zoeken. Bijvoorbeeld 'damesparaplu of 'recht'. Wanneer u een van deze termen invult, zorgt onze zoekmachine ervoor dat u alleen de desbetreffende producten krijgt aangeboden waar u naar zoekt.